1.
|
Strategic Alignment of Eco-Practices: The Mediator of Eco-Controls in Translating Environmental Strategy
Kanya Sannamwong, Wila-sini Wongkaew และ Danupol Hoonsopon
ภาษาที่ใช้ในบทความ
แสดงบทคัดย่อ
แสดงวิธีการอ้างอิง
Kanya Sannamwong, Wila-sini Wongkaew และ Danupol Hoonsopon (2566). Strategic Alignment of Eco-Practices: The Mediator of Eco-Controls in Translating Environmental Strategy. จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์, 173, 1 - 21.
Kanya Sannamwong, Wila-sini Wongkaew and Danupol Hoonsopon (2023). Strategic Alignment of Eco-Practices: The Mediator of Eco-Controls in Translating Environmental Strategy. Chulalongkorn Business Review, 173, 1 - 21.
ซ่อนวิธีการอ้างอิง
|
|
1 - 21
|
|
2.
|
Driving Brand Evangelism of Fast-Food Brands in Thailand: The Mediator Role of Online Brand Community Engagement
Teeraputr Panyapruek และ Pensri Jaroenwanit
ภาษาที่ใช้ในบทความ
แสดงบทคัดย่อ
แสดงวิธีการอ้างอิง
Teeraputr Panyapruek และ Pensri Jaroenwanit (2566). Driving Brand Evangelism of Fast-Food Brands in Thailand: The Mediator Role of Online Brand Community Engagement. จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์, 173, 22 - 38.
Teeraputr Panyapruek and Pensri Jaroenwanit (2023). Driving Brand Evangelism of Fast-Food Brands in Thailand: The Mediator Role of Online Brand Community Engagement. Chulalongkorn Business Review, 173, 22 - 38.
ซ่อนวิธีการอ้างอิง
|
|
22 - 38
|
|
3.
|
Elderly Segmentation, Acculturation to Global Consumer Culture, and Consumption Pattern in Thailand
Nuttapol Assarut, Somkiat Eiamkanchanalai และ Suwanee Surasiengsunk
ภาษาที่ใช้ในบทความ
แสดงบทคัดย่อ
แสดงวิธีการอ้างอิง
Nuttapol Assarut, Somkiat Eiamkanchanalai และ Suwanee Surasiengsunk (2566). Elderly Segmentation, Acculturation to Global Consumer Culture, and Consumption Pattern in Thailand. จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์, 173, 39 - 58.
Nuttapol Assarut, Somkiat Eiamkanchanalai and Suwanee Surasiengsunk (2023). Elderly Segmentation, Acculturation to Global Consumer Culture, and Consumption Pattern in Thailand. Chulalongkorn Business Review, 173, 39 - 58.
ซ่อนวิธีการอ้างอิง
|
|
39 - 58
|
|
4.
|
Does Online-offline Brand Image Consistency Influence Brand Relationships? Empirical Research on Retail Brands
Yue Huang และ Lu Suo
ภาษาที่ใช้ในบทความ
แสดงบทคัดย่อ
แสดงวิธีการอ้างอิง
Yue Huang และ Lu Suo (2566). Does Online-offline Brand Image Consistency Influence Brand Relationships? Empirical Research on Retail Brands. จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์, 173, 59 - 80.
Yue Huang and Lu Suo (2023). Does Online-offline Brand Image Consistency Influence Brand Relationships? Empirical Research on Retail Brands. Chulalongkorn Business Review, 173, 59 - 80.
ซ่อนวิธีการอ้างอิง
|
|
59 - 80
|
|
5.
|
Consequences of Irritating Brand Behavior on Social Media: Examining Negative Consumer Sentiment
Chonlada Sajjanit
ภาษาที่ใช้ในบทความ
แสดงบทคัดย่อ
แสดงวิธีการอ้างอิง
Chonlada Sajjanit (2566). Consequences of Irritating Brand Behavior on Social Media: Examining Negative Consumer Sentiment. จุฬาลงกรณ์ธุรกิจปริทัศน์, 173, 81 - 103.
Chonlada Sajjanit (2023). Consequences of Irritating Brand Behavior on Social Media: Examining Negative Consumer Sentiment. Chulalongkorn Business Review, 173, 81 - 103.
ซ่อนวิธีการอ้างอิง
|
|
81 - 103
|
|